Gewichtsverlies tips gegarandeerd om u te helpen gewicht te verliezen!

Image_(5).png

 

Een week of zo geleden was ik in de supermarkt bij de check-outlijn en zag een blurb op de voorblad van een tijdschrift. De kop leest: “Doorbraak! VETVERLIES VITAMIN!”, En de tekst onderaan zei: “95% van ons krijgt niet genoeg. Veilig voor uw inname en:

* Verlies 5 pond per week!

* Verbrand dagelijks 30% meer vet!

Het magazine was Woman’s World.

In de zaak van gezondheid, fitness, dieet en gewichtsverlies heeft deze claim me geïrriteerd, zodat ik een kopie van het tijdschrift in de buggy gooide en het artikel lezen toen ik thuis kwam.

Heel kort, hier is wat het artikel moest zeggen: De meeste mensen krijgen niet genoeg vitamine C, en vitamine C kan je lichaam meer vet verbranden.

Nu was dit interessant, en omdat ik meen dat de meeste mensen niet de voedingsstoffen krijgen die ze nodig hebben, was ik bereid om mee te gaan met het idee om je normale inname van vitamine C te verhogen, door het verhogen van de hoeveelheid dingen zoals sinaasappelsap , Wat toch goed voor je is en bevat veel vitamine C, of ​​door het gebruik van vitamine C supplementen.

De informatie in het artikel was zinvol en, toen ik een beetje onafhankelijk online onderzoek had gedaan, vond ik dat het artikel redelijk accuraat was. Ik heb geen bijzonder probleem met de informatie in dit artikel en ik ben het ermee eens dat het verhogen van vitamine C iemand kan helpen om gewicht te verliezen.

Dit brengt ons naar de licht overdreven titel van dit artikel.

Dagelijks lijkt het ons te worden gebombardeerd met al deze aanspraken over gewichtsverlies, vetverlies, diëten en gezondheid. Een persoon zegt dat hun pil zal gaan met cortisol, wat de oorzaak is van gewichtsverlies. Een ander zegt dat hun dieet het vet zal smelten. Iemand anders wil je hypnotiseren, en dat zal de truc doen. De omslag van veel andere tijdschriften bij de kassa op de dag dat ik mijn tijdschrift kocht, had verschillende tips, tips, diëten en gewichtsverliesoplossingen.

Al deze mensen kunnen de waarheid niet vertellen, kunnen ze?

Is gewichtstoename het gevolg van cortisol, slecht dieet, gebrek aan lichaamsbeweging, niet genoeg vitamine C, gebrek aan slaap, stress, te veel bier, of gewoon slechte genen?

Eigenlijk is het antwoord op beide vragen: “Ja … soort …”

Het feitelijke biologische proces waardoor mensen dik worden is bekend. De oplossing is ook bekend, en het heeft niet veel te maken met vitamine C, cortisol, genen of veel andere dingen … direct.

Een runner die sneller wil rennen, komt er door te trainen om te rennen en te proberen sneller te rennen. Echter, die runner kan ook zijn of haar benen versterken door middel van gewichtstraining. Zij kunnen hun prestaties verbeteren, of hun doel sneller bereiken, door een bepaald soort dieet te eten … misschien zelfs veranderingen in die voeding op verschillende punten van hun training of wedstrijdschema maken. Als stress hun prestaties remt, kan het leren om mediteren hen helpen om die stress achter hen te leggen of ten minste te verlichten, zodat hun tijden verbeteren. Als hun thuis- of werkschema zodanig is dat het zich in hun trainings-, rust- of voedingsschema’s inmengt, dan kan een verandering in die gebieden hun atletische prestaties verbeteren.

Toch is het belangrijkste ding in hun lopende training … rennen! Alles helpt gewoon met de ontwikkelingssnelheid of de mate van vooruitgang die uiteindelijk wordt gemaakt.

Hetzelfde geldt voor de meeste gewichtsverlies situaties en zogenaamde oplossingen. Het verhogen van lichamelijke activiteit en het redelijk eten is de twee belangrijkste dingen die leiden tot gezond, permanent gewichtsverlies. Als u in uw trainingsprogramma kiest om te vullen met vitamine C, of ​​meer slaap te krijgen of iets te doen die de effecten van cortisol vermindert of u werk afhoudt omdat het in strijd is met uw gewichtsverliesprogramma, dan zal u de resultaten waarschijnlijk verbeteren . Je verliest meer gewicht met verloop van tijd, verloor het gewicht iets sneller, of vind het hele proces makkelijker. Het grootste deel van het gewichtsverlies (en verbeterde gezondheid en genot van het leven) komt echter uit de basis van oefening en voeding.

Dus, hoe zit het met de mensen die zich hebben verloren door goed te ademen, of vitaminen C te nemen of chocolade toe te voegen aan hun dieet?

Mensen zijn allemaal verschillend, en zo zijn de feiten en factoren van hun levensstijl, opvoeding, opvoeding en genetische make-up. Iemand die een kledinggrootte groter is dan zij wil zijn, krijgt al het gewichtsverlies dat ze nodig heeft om haar vitamine C-inname te verhogen. Dat betekent NIET dat elke vrouw dezelfde resultaten zal ervaren. Een andere vrouw mag veel meer dan een kledingstijl verliezen, en vitamine C nemen, terwijl het haar kan helpen om een ​​paar kilo te schuren en meer gezond te zijn, zal waarschijnlijk Nergens dichtbij de totale resultaten produceren die ze hoopt te bereiken. Als ze echter de juiste dingen doet om gewichtsverlies te veroorzaken, voegt de vitamine C het proces een beetje toe en helpt haar haar een beetje sneller te bereiken,

Net zoals in de titel van dit artikel is het sleutelwoord in al deze claims “hulp” of het wordt vermeld of alleen impliciet. Ware gezonde, blijvende gewichtsverlies zal het gevolg zijn van een combinatie van activiteit en voeding. Alle andere dingen die zeker van waarde kunnen zijn, helpen gewoon.